Termenii și condițiilese aplică la achiziționarea online de pe site-ul www.hibiscuscosmetics.ro se stabilesc condițiile și specifică drepturile și obligațiile vănzătorului (distribuitorul) și ale (consumatorului, clietului).
Vănzătorul și operator al operațiunilor online este Hibiscus Cosmetics SRL,cu sediul la Nazna,Strada Pincipală,Numarul 206 ,Județul Mureș,CUI 39984777,inregistrat la Camera de Comerț în documentul cu numărul Seria B Nr.3695172.

Relația dintre părții ese guvernată de următoarele acete normative
• OG nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor
• OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii
• Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relația cu consumatorii și armonizarea reglementărilor cu legislația europeană privind protecția consumatorilor

Legea 365/2002 privind comerțul electronic.

Comanda
Cumpărătorul poate efectua comenzi prin adăugarea produsului/produselor în coșul de cumpărături urmând apoi pașii în care va selecta modalitatea de plată și va introduce datele de contact și de livrare. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături în lipsa finalizării comenzii nu atrage după sine înregistratrarea unei comenzi și implicit nici rezervarea automată a produsului.
Prin finalizarea comenzii cumpăratorul agrează că toate datele furnizate, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate.

Definiții
• Contract de vânzare – orice contract în temeiul căruia vânzătorul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul acestora.
• Vânzătorul (distribuitorul) – o persoană, care în concordanță cu termenii și condițiile contractuale oferă produsul consumatorului. Este orice persoană fizică sau juridică, publică sau privată, care acționează în cadrul activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale în legătura cu contractele care intră sub incidenta OUG nr. 34/2014, precum și orice persoană care acționează în același scop, în numele său pe seama acesteia.
• Consumator (cumpărătorul) – orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care în concordanță cu termenii și condițiile contractuale, acţionează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale.
• Distribuitor (operatorul economic din lanțul de distribuție) – o persoană fizică sau juridică, autorizată, care, în cadrul activității sale profesionale, în concordanță cu termenii și condițiile contractuale, fabrică, importă, transportă sau comercializează produse ori părți din acestea sau prestează servicii.
• Încheierea contractului de vânzare – comanda facută de cumpărător este un act cu efecte juridice, sub condiția confirmării și acceptării comenzii de către vânzător. Din momentul acceptării comenzii de către vânzător și recepționării acceptării comenzii de către cumpărător între părți este încheiat un contract generator de drepturi și obligații în sarcina ambelor părti, asa cum sunt definite ele în contract sau în termenii și condițiile prezente, care sunt parte integrantă din acest contract.
• Termeni și condiții – înțelegerea contractuală dintre vânzător și cumpărător, în conformitate cu termenii și condițiile arătate în această secțiune. Cumpărătorul acceptă termenii în care este încheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comanda care generează efecte juridice de la momentul încheierii contractului de vânzare prin confirmarea și acceptarea comenzii de către vânzător. Cumpărătorul se obligă sa ia la cunoștință prezentele condiții, condiții pe care se consideră ca le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii către vânzător.
• Dreptul de retragere – Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fară a preciza motivele, în termen de 2 de zile.
Perioada de retragere expiră după 2 zile începand de la ziua:
• la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor
• la care intraţi dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului produs, în cazul în care ați comnadat bunuri multiple printr-o singură comandă și acestea au fost livrate separate
• la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese, în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părți

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail la adresele indicate în secțiunea “Contact” a prezentului site-web, secțiune care face parte intergrantă din termenii și condițiile prezente. În același scop, puteți transmite la adresele indicate în secțiunea “Contact” a prezentului site următorul formular de retragere.

4. Formular de retragere din contract

Către:
Hibiscus Cosmetics
Nazna,Str.Principală,Nr.206
Jud.Mureș
Formularul pentru retragere din contract îl găsiți aici.
Data:

Consumatorul are dreptul să se retragă din contract fără a da nici un motiv în termen de 2 zile lucrătoare, care se extinde la un termen de 30 de zile, de la data primirii produselor, doar achiziționând produse de pe În cazul în care, contractul de vânzare acoperă mai multe tipuri de bunuri și furnizarea acestora este împărțită în mai multe părți, cele 90 de zile vor începe de la ultima parte livrată (ex. comandă împărțită); în cazul unei livrări repetate a bunurilor (se face un contract prin care mărfurile sunt trimise în mod repetat) perioada de 90 de zile începe de la prima livrare.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageți, vom rambursa suma, fară întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare prin transfer bancar (cumpărătorul trebuie să precizeze un cont IBAN în RON, compus din 24 de caractere), în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor și sunteți responsabili doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și functionării produselor.
Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, adică să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum, să fie nedesfăcut, respectiv sigilat.
Retragerea din contract, fără a preciza motivul nu este posibilă în situația în care produsul a fost parțial folosit. Nu este posibilă retragerea din contract la produsele a căror caracter exclude acest lucru din motive igienice (de.ex. rujuri, creme, șampoane, pensule de machiaj, periuțe de dinți, epilatoare, aparate de ras, etc). În situația în care produsul va fi început, deteriorat sau vizibil folosit, vânzătorul are dreptul să ceară contravaloarea pagubei.
În funcție de starea produsului returnat, se va decide dacă rambursarea poate fi acceptată.
Numai în anumite situații care depind numai de decizia Vânzătorului, acceptam returnarea produselor dacă acestea au fost folosite o singură dată sau prezintă mici urme de uzură. În astfel de cazuri Vânzătorul va face o verificare asupra produsului și va stabilii valoarea care trebuie returnată Cumpărătorului (cumpărătorul trebuie să precizeze un cont IBAN în RON, compus din 24 de caractere).

5. Procesarea comenzilor

După înregistrarea comenzii, veti primi prin e-mail un răspuns automat de confirmare. Comenziile primite până în ora 12, sunt de regula procesate în aceeași zi sau în urmatoarea zi lucrătoare. Produsele sunt de regulă livrate în termen de 3-4 zile lucrătoare. Cu toate ca 98% din produse sunt tot timpul în stoc, în mod excepțional, termenul de livrare se poate prelungi (datorită volumului ridicat de muncă).

6. Livrare

Taxa de transport este de 20 RON la comezile de sub 250 RON, sau compania de curierat selectată. Costul de expediere pe care cumpărătorul îl alege în comanda supărtată de către acesta este guvernată de prețul curent al vânzătorului care se află pe pagina de: Cum pot plăti?
Livrarea coletelor este posibilă numai pe teritoriul României.

7. Modalități de plată

• În numerar, la livrare – cea mai des folosită metodă de plată. Platiți curierului, care vă emite o chitanță

8. Garanție și reclamații

Garanția este valabilă de la data livrării produsului către cumpărător. Produsele noastre sunt produse care odată desigilate numai pot fi folosite,drept urmare returnate.Dacă ați achiziționat o cutie și nu un produs,se respectă data expirare scrisă pe anbalaj și vănzătorul trebuie să raspundă petru produsul văndut.
Garanția se acordă în următoarele cazuri:
• Dacă este un defect care poate fi înlăturat, produsul va fi schimbat parțial sau total. Dacă defectul nu poate fi înlăturat datorită naturii disproporționate a acestuia, și înlocuirea produsului nu este posibilă, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani într-un cont bancar în RON
• Dacă este un defect care împiedică folosirea normală a produsului, înlocuirea acestuia sau renunțarea la achiziție
• În cazul defectelor multiple sau repetate, înlocuirea produsului sau renunțarea la achiziție.
• În cazul altor defecte ce nu pot fi înlăturate, și care nu necesită înlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renunțarea la achiziție

Pentru a beneficia de garanție, cumpărătorul e obligat să facă o sesizare.
Formularul pentru returnarea unuia sau a mai multor produse îl găsiți aici
Sesizarea referitoare la defectele constatate va fi procesată fară nici o întârziere, cu excepția cazului în care părțile s-au înțeles altfel. Vânzătorul va comunica cumpărătorului termenul și modalitatea de procesare a sesiză

9. Soluționarea alternativă a litigiilor – SOL

În vederea soluționării independente, imparțiale, transparente, eficace, rapide și echitabile, pe cale extrajudiciară, a eventualelor litigii care privesc obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online încheiate cu dumneavoastră, în calitate de consumator, prin intermediul site-lui www. vă informam de existența și posibilitatea de a recurge la platforma europeană SOL (denumita în continuare „platforma SOL”).
Platforma SOL este un site internet interactiv, gratuit și disponibil online în toate limbile oficiale ale instituțiilor Uniunii Europene, creat pentru consumatorii și comercianții care doresc o soluționare pe cale extrajudiciară a litigiilor indicate în paragraful anterior. Aveți posibilitatea de a accesa platforma SOL la următoarea adresă de internet: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO

10. Prețurile și validitatea ofertei

Toate prețurile includ TVA și sunt finale. Prețurile sunt cele de la data comandării produselor, indiferent de eventualele modificări ulterioare ale prețurilor.
Prețurile produselor sunt bazate pe prețurile recomandate ale distribuitorilor exclusivi și sunt de regulă cele la care pot fi achiziționate în magazine.
Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare.

11. Discount-uri (Reduceri)
În magazinul online, acordăm diferite tipuri de discount-uri. În cazul în care pentru un produs se pot aplica mai multe tipuri de discount, acestea se cumulează.

12. Voucherul cadou

Pentru comanda unui Voucher nu se poate aplica discount-ul oferit de alte cupoane/vouchere.
Dacă valoarea voucher-ului de reducere sau a voucher-ului cadou este mai mare decât valorea totală a comenzii, diferența nu este plătită sau transferată sub forma unui nou voucher.

13. Protecția datelor cu carcter personal

Toate datele personale pe care ni le comunicați, nu vor fi comunicate către terțe persoane fără acordul dumneavoastră prealabil și vor fi prelucrate în conformitate cu legislația în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal. Beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, la departamentul suport clienți prin e-mail la adresa de contact@hibiscuscosmetics.ro sau la telefon 0751152627.

14. Produsele cosmetice

Vă rugăm să luați în considerare că produsele cosmetice desfăcute și utilizate care nu reprezintă un defect calitativ, nu pot fi returnate din motive de sănătate. Vă mulțumim pentru înțelegere. În conformitate cu legislația uniformizată a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au lipit pe ambalaj o pictogramă (un desen ce reprezintă o cutie rotundă desfăcută și un număr). Numărul trecut pe această pictogramă reprezintă numărul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul în care acesta a fost deschis. Spre exemplu un produs cu pictograma M24 poate fi folosit timp de 24 de luni din momentul în care a fost deschis. În cazul produselor cu termen de valabilitate mai mare de 36 de luni pictograma este M36.

15. Factura electronică

După expedierea coletului veți primi un e-mail de confirmare în care se va afla și factura în format efectronic (PDF). Puteți astfel descărca factura accesând link-ul din e-mail.
În conformitate cu Legea privind înregistrarea de vânzări, vânzătorul este obligat să elibereze o chitanță pentru cumpărător. De asemenea, vânzătorul trebuie să înregistreze imediat vânzarea online cu administratorul fiscal. În cazul unor dificultăți tehnice, înregistrarea trebuie să fie făcută în termen de 48 de ore, cel târziu.

16. Clauze finale

Consumatorului i se poate solicita să completeze anumite formulare și/sau să încheie anumite contracte la momentul plasării comenzii. Procedura poate diferi, în funcție de comandă. Contractele pot fi încheiate în limba română sau în altă limbă. Cumpărătorul poate modifica eventualele erori materiale, înainte de plasarea comenzii. Termenii și condițiile prezente permit cumpărătorului arhivarea și reproducerea acestora. Tarifele pentru comunicarea la distanță pentru plasarea comenzilor sunt tarifele normale practicate de operatorii acestor rețele.